SZUKAJ URZĄDZENIA
ROZWIĄZANIA DLA
TYP PRODUKTU
ROZWIĄZANIE
TYP PRODUKTU
  • JEDNOSTKI WYŚWIETLAJĄCE
  • DIAGNOSTYKA
  • POMIARY
  • ANALIZA EMISJI SPALIN
  • REMOTE DIAGNOSIS
  • STACJE KLIMATYZACJI
FUNKCJE
OPROGRAMOWANIE


NAVIGATOR TXB Evolution

Ewolucja w diagnostyce MOTYCYKLI i SPRZĘTU MOTOROWODNEGO

NIEWIELE BYŁO DO POPRAWIENIA ALE I TO ZROBILIŚMY.

NAVIGATOR TXB Evolution jest nowym narzędziem TEXA zaprojektowanym z uwzględnieniem specyficznych potrzeb diagnostycznych środowisk BIKE i MARINE.

Jego charakterystyka sprzętowa umożliwia mu obsługę wszystkich protokołów aktualnie stosowanych w obu środowiskach, a wbudowane złącze CPC 16-pinowe, pozwala na stosowanie wszystkich kabli diagnostycznych. Niezwykle wydajny interfejs wyposażony został w pamięć SRAM 16 MBit oraz pamięć podręczną NAND Flash równą 8 GBit, co ma ogromne znaczenie ponieważ umożliwia mechanikowi wygodne wgrywanie plików map wtrysku.

Obsługiwane standardy CAN zostały poszerzone o możliwość zarządzania CAN single wire (jednoliniową) oraz CAN controller, która pozwala na jednoczesne przeprowadzenie testów diagnostycznych w wielu sieciach.

JESTEM ZAINTERESOWANY
PREZENTACJĄ PRODUKTU I PROSZĘ O KONTAKT!

REJESTRACJA PARAMETRÓW PODCZAS TESTÓW DROGOWYCH

NAVIGATOR TXB Evolution umożliwia przeprowadzenie sesji diagnostycznych w trybie “Testy drogowe”, podczas ruchu pojazdu, w celu identyfikacji specyficznych usterek, których wykrycie nie jest możliwe w warunkach warsztatowych. Interfejs zapisuje sytuację, jaka miała miejsce na drodze przekazując nam nie tylko kody usterek, ale również warunki, w których zostały zarejestrowane.

Dzięki temu, mechanik może uzyskać szereg dodatkowych informacji ułatwiających identyfikację rzeczywistej usterki, a tym samym wykonać skuteczną naprawę pojazdu po powrocie do warsztatu.

Nierozerwalna para

IDC5 jest wyjątkowym oprogramowaniem diagnostycznym TEXA do zarządzania wszystkimi operacjami wykonywanymi na codzień w warsztacie.

Dostosowany do specyficznych środowisk BIKE i MARINE, w których TEXA jest liderem, umożliwia przeprowadzenie wszystkich operacji wymaganych przez mechaników tego sektora, w tym odczyt i kasowanie błędów, odczyt parametrów i stanów jednostek sterujących, aktywacji, regulacji i konfiguracji sterowników obecnych w pojeździe, kasowanie kontrolek, konfiguracji ECU, regulacji CO i czasów wtrysku, konfiguracji kluczy.

Dzięki globalnej sieci utworzonej w trakcie ponad 20-letniej obecności na rynku, IDC5 jest w stanie zapewnić doskonałe pokrycie marek i modeli pojazdów poruszających się po drogach.

ODKRYJ WYJĄTKOWE FUNKCJE

Zawsze pełny zakres diagnostyki

IDC5 zawiera szereg bardzo zaawansowanych i praktycznych funkcji, takich jak na przykład Global Scan do wykrywania zainstalowanych w pojeździe jednostek sterujących oraz kontroli i obecności błędów w nich zapisanych, lub ramki zamrożonej, która wyświetla zestaw parametrów i danych, właściwych dla warunków użytkowania pojazdu w momencie wystąpienia usterki.

Dbałość o szczegóły doprowadziła także do opracowania i realizacji funkcji specjalnych, które zaspokajają potrzeby tego wyjątkowego środowiska. Wśród nich wymienić możemy między innymi konfigurację manetek dla środowiska MARINE lub funkcję CIP dla BIKE.

Obsługa klienta TEXA

TEXA zawsze wspierała swoje narzędzia szerokim zakresem usług dodatkowych, aby dostosować je do nieustającej i ciągłej ewolucji pojazdów, zapewniając dodatkową praktyczną pomoc w rozwiązywaniu problemów i dostarczając kompletną i wszechstronną wiedzę warsztatom.

Najważniejszymi usługami TEXA są TEXPACK, umowa rocznej aktualizacji oprogramowania dla wszystkich typów środowisk oraz TEX@info (biuletyny techniczne, funkcja "ROZWIĄZANE PROBLEMY" wspierana przez Google, dostęp do Call Center i iSupport).

Ponadto TEXA udostępnia sklep wirtualny, dostępny z panelu oprogramowania, dzięki któremu można wysłać wniosek o aktywację różnorodnych aplikacji przydatnych podczas napraw.

Aby odkryć pełny zakres usług TEXA, kliknij na poniższy link.
 
WEJDŹ W ŚWIAT

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Procesor: CORTEX M3 STM32F103ZG 72 MHz, FLASH 1024 Kbajtów, SRAM 96 Kbajtów
Pamięć SRAM: 16 Mbitów- 1024K x 16 bitów
Pamięć NAND flash: 8 Gbit na szynie 8-bitowej
Akumulator pojazdu: Zarządzanie systemem 12VDC i 24VDC
Zasilanie zewnętrzne: 8 ÷ 32 V
Łączność USB: wirtualne RS232 przez urządzenie USB 2.0
Połączenie bezprzewodowe: Bluetooth klasy 1 (30 m)

MULTIPLEKSER ELEKTRONICZNY
Złącze diagnostyczne: 16-pinowe CPC

Obsługiwane protokoły:
• Kody błyskowe
• K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
• CAN ISO11898-2 wysoka prędkość
• Drugi kanał ISO11898-2 CAN
• CAN ISO 11898-3 NISKA prędkość
• CAN SAE J2411 pojedynczy przewód
• SAE J1850 PWM
• SAE J1850 VPW
• SAE J1708
• RS232
Kontrolki: 1 zielona/czerwona dioda LED, 1 niebieska dioda LED

Pobór mocy przy napięciu 12 V:
< 200 mA
Pobór mocy przy napięciu 24V: < 100 mA

Temperatura robocza: 0 ÷ 50°C
Temperatura składowania: - 20 ÷ 60°C

Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% kondensacji

Regulacje prawne:
• Dyrektywa: 1999/5/WE
• Bezpieczeństwo: EN 60950-1:2006 + A11:2009 + A1:2010 + A12:2011 + AC:2011 + A2:2013
• Kompatybilność elektromagnetyczna: EN 55022, EN 55024, EN 301 489-1
• Systemy radiowe: EN 301 489-17, EN 300 328-2

Masa: 215 g