Obsługa Klienta
stałe wsparcie warsztatu

Unikatowych funkcji, które pozwolą w pełni wykorzystać jego potencjał i uzyskać stałe wsparcie ze strony doradców technicznych Call Center TEXA. 
W ten sposób Twój warsztat będzie zawsze podążać za rozwojem nowych technologii w sektorze motoryzacyjnym.
Jest to recepta na łatwiejsze wykonywanie codziennych napraw pojazdów.
 
 TEXPACK

 


To roczna umowa na aktualizację oprogramowania diagnostycznego, dostępna dla pięciu środowisk diagnostycznych (CAR, TRUCK, BIKE, OFF-HIGHWAY i MARINE). Pozwala na wykorzystanie całego potencjału urządzenia diagnostycznego.

Dzięki TEXPACK, mechanik 
może zaktualizować swoje urządzenie TEXA o najnowsze rozwiązania wprowadzane na rynek i utrzymać doskonałe pokrycie diagnostyczne marek oraz modeli pojazdów.

 

 

 
 TEXA SECURITY ACCESS

 


Subskrybując usługę TEXA Security Access, możesz wykonywać diagnostykę pojazdów wyposażonych w moduł zabezpieczający SGW (Secure Gateway) w sposób oficjalny, bezpieczny i nieograniczony. SGW jest modułem ochronnym, montowanym w pojazdach najnowszej generacji, który przechwytuje wszelkie próby połączenia z jednostkami sterującymi zamontowanymi w pojeździe.

 

 

 
 TEX@INFO

 


Jest to roczna umowa, która daje możliwość wyboru usług wsparcia, z jakich mechanik chce skorzystać.


Wśród dostępnych opcji znajdują się Biuletyny Techniczne, Rozwiązane Problemy, Call Center.

 

 
 BIULETYNY TECHNICZNE
Pozwalają na pobieranie i przeglądanie informacji dotyczących najczęściej spotykanych usterek i związanych z nimi procedur naprawczych, zasad działania systemu elektronicznego lub mechanicznego oraz procedur szybkiego znalezienia rozwiązania problemu. Dane te usystematyzowane są po marce pojazdu i wzbogacone o zdjęcia lub tabele porównawcze do łatwej interpretacji.

 ROZWIĄZANE PROBLEMY
Pozwala na szybkie przeszukiwanie baz diagnostycznych TEXA w celu wyszukania procedur naprawczych, już wcześniej sprawdzonych i zarejestrowanych przez techników Call Center. Mechanik ma dostęp do tysięcy usterek wykrytych w terenie przez mechaników na całym świecie, do których dostęp posiada 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

 

 CALL CENTER 
Pozwala skontaktować się telefonicznie z działem wsparcia telefonicznego TEXA, a tym samym uzyskać pomoc wykwalifikowanych doradców technicznych, którzy krok po kroku, poprowadzą do rozwiązania usterki. Alternatywnie klient może skorzystać z usługi iSUPPORT i przesłać zgłoszenie pomocy technicznej bezpośrednio z urządzenia diagnostycznego.

 

 

 

 

Najbardziej wszechstronne oprogramowanie z licznymi aplikacjami

Wirtualny sklep TEXA APP zawiera szereg aplikacji opracowanych przez TEXA, które pozwalają między innymi rozszerzyć pokrycie lub funkcje oprogramowania IDC5.

Znajdziesz tu liczne unikatowe rozwiązania które dodatkowo upraszczają codzienną pracę.

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >