Navigator
NANO S

Praktyczny interfejs diagnostyczny

ZAPROJEKTOWANY BY SPROSTAĆ POTRZEBOM MECHANIKÓW

Navigator nano S to interfejs diagnostyczny ostatniej generacji, który umożliwia wykonanie wszystkich operacji diagnostycznych w samochodach osobowych, dostawczych, motocyklach, quadach, skuterach i skuterach wodnych.

Navigator nano S został starannie zaprojektowany i wykonany, aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnego warsztatu. Dzięki niemu mechanicy będą mogli wykonać szybko i łatwo wszystkie testy i operacje diagnostyczne.

Ma niewielkie wymiary, jest lekki i ergonomiczny. Stworzono go z myślą o automatycznym i łatwym zastosowaniu oraz niezawodnej współpracy z wyświetlaczami nowej generacji TEXA, takimi jak AXONE Nemo, AXONE NEMO MINI.

Solidność i dbałość o szczegóły

Solidność w połączeniu z dbałością o szczegóły oraz wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

tak określony został cel zespołu badań i rozwoju podczas tworzenia Navigatora NANO S TEXA.

Wszystkie fazy badań i projektowania skupiły się na stworzeniu niezwykłe przyjaznego dla użytkownika interfejsu diagnostycznego, wyposażonego w liczne i innowacyjne detale techniczne.

Nowe rozwiązania konstrukcyjne zapewniły jeszcze większą niezawodność podczas podłączania i odłączania od pojazdu.

Mini latarka ledowa zainstalowana w interfejsie umożliwia oświetlenie gniazda diagnostycznego pojazdu podczas wpinania urządzenia, niezależnie od jego lokalizacji.

Kontrolki ledowe sygnalizujące stan pracy umieszczone zostały na boku skierowanym do operatora, aby ułatwić identyfikację i czytelność.

Po zakończeniu operacji diagnostycznej, Navigator NANO S nadaje sygnał dźwiękowy sygnalizując zakończenie prac i zapobiegając pozostawianiu go w pojeździe klienta.

Diagnostyka Bez Kompromisów

Navigator nano S idealnie współpracuje z jednostkami wizualizacyjnymi TEXA, które wyposażone są w wyjątkowy system operacyjny IDC4E i wszystkie zaawansowane funkcje, taki jak na przykład:

  • TGS3s automatyczne skanowanie wszystkich sterowników elektronicznych dostępnych dla diagnostyki* i zainstalowanych w pojeździe.
  • VIN SCAN automatyczna identyfikacja pojazdu po kodzie VIN
  • ROZWIĄZYWANE PROBLEMY” powered by Google
  • … i wiele więcej IDC5

*Skanowanie TGS3s może być niedostępne w pojazdach starej generacji.

Zespół i technologia

do Twojej dyspozycji

Dopasuj do swojego AXONE NEMO 2 szereg unikatowych funkcji, które pozwolą w pełni wykorzystać jego potencjał i uzyskać stałe wsparcie ze strony doradców technicznych Call Center TEXA.
W ten sposób Twój warsztat będzie zawsze podążać za rozwojem nowych technologii w sektorze motoryzacyjnym.
 
Jest to recepta na łatwiejsze wykonywanie codziennych napraw pojazdów.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

PROCESOR
CORTEX M3 STM32F103 72MHz

PAMIĘĆ
Zewnętrzna pamięć SRAM: 8 Mbit- 512 Kb x 16 bitów
Zewnętrzna pamięć flash NAND: 2 GBit na szynie 8 bit

AKUMULATOR WEWNĘTRZNY
Litowo-polimerowy, pojedyncza bateria, 3.7 V 250 mA/h

ZASILANIE ZEWNĘTRZNE
8 ÷ 16 V

POŁĄCZENIE KABLOWE
Wirtualny RS232 

USB
2.0 Device

POŁĄCZENIE BEZPRZEWODOWE
Bluetooth klasy 1 (30 m)

MULTIPLEKSER ELEKTRONICZNY
dwukierunkowy, 13-kanałowy

ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE I ZASILAJĄCE
OBD

ŚRODOWISKO PRACY
Temperatura robocza: 0 ÷ 50 °C
Temperatura przechowywania: -20 ÷ 60 °C
Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% bez kondensacji

WYMIARY
51x23x100 mm

WAGA
72 g

OBSŁUGIWANE PROTOKOŁY
Kody błyskowe; K, L, (z zabezpieczeniem obiegu 60mA) ISO9141-2, ISO14230; CAN ISO 11898-2; CAN ISO 11898-3; SAE J1850 PWM i VPW

REGULACJE
Dyrektywa: 1999/5/EC
Bezpieczeństwo: EN 60950-1
Zgodność elektromagnetyczna: EN 301 489-1, EN 301 489-17
Systemy radiowe: EN 300 328-2

Galeria

broszury