H2 BLASTER

Przywróć optymalną wydajność silnika

Odkryj H2 BLASTER

Dedykowany dla środowiska:

Zwiększa wydajność silnika, zmniejsza zużycie paliwa i szkodliwą emisję.

Wszystko z certyfikatem jakości TEXA dla niezawodnego i bezpiecznego rozwiązania

H2 BLASTER to innowacyjne rozwiązanie, które
implementuje zalety zaawansowanej technologii
oraz certyfikowanej jakości TEXA do urządzeń
przeznaczonych do dekarbonizacji silników
spalinowych. Jakość „Made in Italy” gwarantowana
przez produkcję na najnowocześniejszych
liniach montażowych, których precyzję produkcji
potwierdzają certyfikaty IATF 16949, ISO 9001,
ISO / IEC27001, TISAX i VDA 6.3.

Gromadzące się z biegiem czasu osady węglowe, powstałe na skutek spalania paliw używanych do napędzania silników spalinowych (benzyna, olej napędowy, LPG, metan), zanieczyszczają newralgiczne elementy silnika, takie jak tłoki, zawory, wtryskiwacze, filtr cząstek stałych, katalizator. Osady te nieuchronnie prowadzą do postępującego pogorszenia wydajności silnika.

Przekłada się to na niższe osiągi, wyższe zużycie paliwa, większe zanieczyszczenie i ewentualne dodatkowe koszty związane z nieoczekiwanymi naprawami.

Rozwiązaniem jest H2 BLASTER, nowe urządzenie opracowane przez TEXA, które wykorzystując połączoną moc wodoru i tlenu, gruntownie oczyszcza części biorące udział w procesie spalania wewnętrznego i przywraca optymalne osiągi silnika, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję szkodliwych składników spalin.

Korzyści wynikające z użycia urządzenia:

Cabinet in acciaio
120x73x70 cm - 80kg

Valvola sicurezza
blocca fiamma certificata
e omologata

Gorgogliatore
per prova visiva
di funzionamento

Serbatoio
con sensori pressione
e controllo livelli

Ruote posteriori off road
e softwheel anteriori

Cella elettrolitica
inox 316L

Produzione gas
HHO 460 lt/h

Sensore pressione e temperatura cella

Sensore perdite idrogeno

Valvola limitatrice di pressione

Led multifunzione
ad alta visibilità con avviso sonoro

Emergency stop button

Display 10’’ Touch screen
industrial Android

VCI NOS inclusa
per controllo motore veicolo

Oszczędność paliwa

Redukcja szkodliwych emisji spalin

Oczyszczenie DPF, EGR i Turbiny

Bezinwazyjne oczyszczanie wewnętrznych części silnika

H2 BLASTER
skuteczny, mocny i maksymalnie wydajny

H2 BLASTER wykorzystuje proces elektrolizy wody do wytworzenia mieszaniny wodoru i tlenu. Mieszanina wtryskiwana jest za pomocą specjalnego przewodu serwisowego, podłączonego do kolektora dolotowego, docierając ostatecznie do komory spalania. Wyzwolony
przez wysoką temperaturę gaz, reaguje zmieniając się w parę wodną o wysokim ciśnieniu.

W ten sposób rozpoczyna się proces dekarbonizacji: para wodna przenika przez osad węglowy, usuwając jego złogi na tłokach, zaworach i końcówkach wtryskiwaczy oraz innych elementach, które znajdują się między komorą spalania a rurą wydechową. Czas trwania procesu wynosi około godziny, może też się przedłużyć w zależności od poziomu zanieczyszczenia silnika.

Przed i po użyciu H2 BLASTER

Wszystkie fazy monitorowane są przez NOS (NAVIGATOR OBD Service), który podłączony do gniazda diagnostycznego pojazdu, monitoruje czy procedura przebiega bezpiecznie.

BEZ DODATKÓW CHEMICZNYCH, TYLKO WYSOKIE CIŚNIENIE 100% NATURALNA PARA

Gdzie działa H2 BLASTER?
Elementami procesu dekarbonizacji, których dotyczy problem, są:

• komora spalania (denko tłoka, trzonki zaworów, końcówki wtryskiwaczy),
• Zawór EGR
• turbina o zmiennej geometrii
• filtr cząsteczek stałych
• sonda lambda
• katalizator
• wszystkie elementy kolektora wydechowego.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu dzięki unikalnym rozwiązaniom technicznym

Wodór jest gazem łatwopalnym i wybuchowym. 
H2 BLASTER wyposażony jest w szereg rozwiązań dbających o bezpieczeństwo operatora. Na bieżąco kontroluje ewentualne anomalie, gwarantując przy tym maksymalną skuteczność działania:

Z wykorzystaniem NOS Wszystkie fazy są stale monitorowane

Aby skutecznie zarządzać wszystkimi fazami usługi, TEXA opracowała urządzenie NOS – NAVIGATOR OBD Service, urządzenie diagnostyczne zdolne do komunikowania się z różnymi elektronicznymi jednostkami sterującymi pojazdu i odczytywania parametrów niezbędnych do przeprowadzenia dekarbonizacji z absolutną precyzją i bezpieczeństwem.

APP.png

FAZA 1

Kontrola obrotów
i temperatury silnika

NOS stale monitoruje obroty i temperaturę silnika, aby zapobiec dalszemu wytwarzaniu gazu przez H2 BLASTER w przypadku wyłączenia lub przegrzania silnika.

FAZA 2

Test drogowy
z dedykowaną aplikacją

Po dekarbonizacji, zmiękczone i oderwane pozostałości cząstek stałych należy usunąć, aby nie gromadziły się w filtrze cząstek stałych, w katalizatorze lub w rurze wydechowej.
Z tego powodu ważne jest, aby przeprowadzić jazdę próbną.

Użycie „NAVIGATOR OBD SERVIS” jest istotne w tej fazie, ponieważ podczas jazdy parametry obrotów oraz temperatury silnika nadal odczytywane są w czasie rzeczywistym przez Aplikację H2 BLASTER by TEXA*, którą można pobrać na smartfon z systemem iOS lub Android.

Podczas jazdy próbnej aplikacja prosi operatora o przejechanie 5/6 kilometrów utrzymując wysokie obroty silnika, aby ułatwić pozbycie się niespalonych pozostałości. Poprzez powiadomienie dźwiękowe aplikacja informuje, kiedy można zakończyć jazdę próbną. Po zakończeniu procesu dekarbonizacji H2 BLASTER generuje szczegółowy raport, który można przekazać klientowi jako potwierdzenie wykonania usługi. Wszystkie wygenerowane raporty gromadzone są na portalu myTEXA.

* aby połączyć smartphone z NOS, i korzystać z Aplikacji H2 BLASTER by TEXA, konieczne jest zeskanowanie QR kodu, widocznego na wyświetlaczu urządzenia.

Pomoc Techniczna
on-line

Wyspecjalizowany operator zawsze dostępny

H2 BLASTER, podłączony do Internetu za pośrednictwem sieci Wi-Fi warsztatu, pozwala również skorzystać  z bardzo przydatnej usługi posprzedażnej pomocy technicznej. Aby z niej skorzystać, wystarczy wejść na stronę Aplikacje interfejsu oprogramowania i wybrać element zdalna pomoc. 

Rozwiązania konstrukcyjne użyte przez TEXA przy tworzeniu H2 BLASTER sprawiają, że dzięki podwójnej funkcjonalności jest to niezwykle innowacyjne urządzenie wyposażenia warsztatu. W rzeczywistości usługą dekarbonizacji można sterować z pośrednictwem wyświetlacza lub przy użyciu komputera w warsztacie (połączenie przez Wi-Fi).

Zaplanowana usługa

Połączenie między myTEXA i H2 BLASTER daje możliwość synchronizacji urządzenia z portalem usługi, co umożliwia przesłanie do H2 BLASTER zarejestrowanych danych na temat pojazdu klienta. Dzięki temu operator nie musi wprowadzać danych ręcznie, a tylko uruchomić obsługę za pomocą wyświetlacza.

H2 BLASTER po zakończeniu cyklu pracy generuje raport, który jest wysyłany na portal myTEXA w celu archiwizacji. Raport zawiera podsumowanie usługi, czyli informacje o czasie, parametrach procesu oraz ewentualnych anomaliach. Raport może być również przeglądany, drukowany i wysyłany do klientów w późniejszym czasie.

W portalu myTEXA zawsze dostępne są informacje o stanie maszyny, zużyciu komponentów, planowanych konserwacjach i wszystkich testach wydajności, dostarczając również informacji na temat zużycia ogniwa elektrolitycznego i przewidywanego terminu jego wymiany.

Specyfikacja Techniczna:

Zasilanie gazem HHO: 460 lt/h max
Maksymalny pobór mocy: 1400 W
Zbiornik: 8 Litri max
Napięcie: 90 – 264 VAC
Wymiary i masa: 730x700x1200 mm, 80 Kg
Wyświetlacz: 10” dotykowy

BROSZURY

Video

H2 BLASTER – opis procesu

Galeria