OBSŁUGA KLIENTA

Obsługa Klienta

stałe wsparcie warsztatu

Dopasuj do swojego AXONE NEMO 2 szereg unikatowych funkcji, które pozwolą w pełni wykorzystać jego potencjał i uzyskać stałe wsparcie ze strony doradców technicznych Call Center TEXA.

W ten sposób Twój warsztat będzie zawsze podążać za rozwojem nowych technologii w sektorze motoryzacyjnym.

Jest to recepta na łatwiejsze wykonywanie codziennych napraw pojazdów.

Odkryj rozwiązania TEXA

TEXPACK

To roczna umowa na aktualizację oprogramowania diagnostycznego, dostępna dla pięciu środowisk diagnostycznych (CAR, TRUCK, BIKE, OFF-HIGHWAY i MARINE). Pozwala na wykorzystanie całego potencjału urządzenia diagnostycznego.

Dzięki TEXPACK, mechanik może zaktualizować swoje urządzenie TEXA o najnowsze rozwiązania wprowadzane na rynek i utrzymać doskonałe pokrycie diagnostyczne marek oraz modeli pojazdów.

TEXA Security Access

Subskrybując usługę TEXA Security Access, możesz wykonywać diagnostykę pojazdów wyposażonych w moduł zabezpieczający SGW (Secure Gateway) w sposób oficjalny, bezpieczny i nieograniczony. SGW jest modułem ochronnym, montowanym w pojazdach najnowszej generacji, który przechwytuje wszelkie próby połączenia z jednostkami sterującymi zamontowanymi w pojeździe.

TEX@INFO

Jest to roczna umowa, która daje możliwość wyboru usług wsparcia, z jakich mechanik chce skorzystać.


Wśród dostępnych opcji znajdują się Biuletyny Techniczne, Rozwiązane Problemy, Call Center.

RAPOROWANIE BŁĘDÓW

BIULETYNY TECHNICZNE

Pozwalają na pobieranie i przeglądanie informacji dotyczących najczęściej spotykanych usterek i związanych z nimi procedur naprawczych, zasad działania systemu elektronicznego lub mechanicznego oraz procedur szybkiego znalezienia rozwiązania problemu. Dane te usystematyzowane są po marce pojazdu i wzbogacone o zdjęcia lub tabele porównawcze do łatwej interpretacji.

ROZWIĄZANE PROBLEMY

Pozwala na szybkie przeszukiwanie baz diagnostycznych TEXA w celu wyszukania procedur naprawczych, już wcześniej sprawdzonych i zarejestrowanych przez techników Call Center. Mechanik ma dostęp do tysięcy usterek wykrytych w terenie przez mechaników na całym świecie, do których dostęp posiada 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Call Center

Pozwala skontaktować się telefonicznie z działem wsparcia telefonicznego TEXA, a tym samym uzyskać pomoc wykwalifikowanych doradców technicznych, którzy krok po kroku, poprowadzą do rozwiązania usterki. Alternatywnie klient może skorzystać z usługi iSUPPORT i przesłać zgłoszenie pomocy technicznej bezpośrednio z urządzenia diagnostycznego.

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

Najbardziej wszechstronne

oprogramowanie z licznymi aplikacjami

Wirtualny sklep TEXA APP zawiera szereg aplikacji opracowanych przez TEXA, które pozwalają między innymi rozszerzyć pokrycie lub funkcje oprogramowania IDC5.
Znajdziesz tu liczne unikatowe rozwiązania które dodatkowo upraszczają codzienną pracę.
AXONE NEMO 2 jest w standardzie wyposażony w wiele ciekawych aplikacji, ale sporo z rozwiązań pozostaje dostępnych do pobrania, aby rozszerzyć zakres diagnostyki wielomarkowej TEXA.

SKONTAKTU SIĘ Z NAMI ABY AKTYWOWAĆ USŁUGI POMOCY TECHNICZNEJ

lub dowiedzieć się więcej na temat TEXPACK, Texa Security Access i TEX@INFO