Obsługa Klienta
stałe wsparcie warsztatu
Szereg unikatowych funkcji, które pozwolą w pełni wykorzystać potencjał i uzyskać stałe wsparcie ze strony doradców technicznych Call Center TEXA.
W ten sposób Twój warsztat będzie zawsze podążać za rozwojem nowych technologii w sektorze motoryzacyjnym.
Odkryj rozwiązania TEXA
TEXPACK
Dzięki TEXPACK, mechanik może zaktualizować swoje urządzenie TEXA o najnowsze rozwiązania wprowadzane na rynek i utrzymać doskonałe pokrycie diagnostyczne marek oraz modeli pojazdów.
TEXA Security Access
Subskrybując usługę TEXA Security Access, możesz wykonywać diagnostykę pojazdów wyposażonych w moduł zabezpieczający SGW (Secure Gateway) w sposób oficjalny, bezpieczny i nieograniczony. SGW jest modułem ochronnym, montowanym w pojazdach najnowszej generacji, który przechwytuje wszelkie próby połączenia z jednostkami sterującymi zamontowanymi w pojeździe.
TEX@INFO

RAPOROWANIE BŁĘDÓW

BIULETYNY TECHNICZNE
Pozwalają na pobieranie i przeglądanie informacji dotyczących najczęściej spotykanych usterek i związanych z nimi procedur naprawczych, zasad działania systemu elektronicznego lub mechanicznego oraz procedur szybkiego znalezienia rozwiązania problemu. Dane te usystematyzowane są po marce pojazdu i wzbogacone o zdjęcia lub tabele porównawcze do łatwej interpretacji.

ROZWIĄZANE PROBLEMY
Pozwala na szybkie przeszukiwanie baz diagnostycznych TEXA w celu wyszukania procedur naprawczych, już wcześniej sprawdzonych i zarejestrowanych przez techników Call Center. Mechanik ma dostęp do tysięcy usterek wykrytych w terenie przez mechaników na całym świecie, do których dostęp posiada 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Call Center
Pozwala skontaktować się telefonicznie z działem wsparcia telefonicznego TEXA, a tym samym uzyskać pomoc wykwalifikowanych doradców technicznych, którzy krok po kroku, poprowadzą do rozwiązania usterki. Alternatywnie klient może skorzystać z usługi iSUPPORT i przesłać zgłoszenie pomocy technicznej bezpośrednio z urządzenia diagnostycznego.




