Nowa funkcjonalność
Od teraz możliwa jest aktywacja pakietu TEXPACK w formie elektronicznej, z poziomu oprogramowania diagnostycznego IDC5/6 lub serwisu internetowego MyTexa – bez konieczności podpisywania i wysyłania dokumentów papierowych.
Jak zamówić? - Instrukcja w formie video 🔧
Instrukcja aktywacji pakietu TEXAPACK na 3 sposoby 🔧
Oprogramowanie diagnostyczne IDC5
- Po uruchomieniu oprogramowania IDC5 wybierz opcję TEXA APP.
- W wyświetlonym oknie kliknij zakładkę SERVICES.
- Aby uruchomić TEXPACK, wybierz usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).
- Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.
- Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.
- Na adres e-mail powiązany z kontem klienta otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.
- Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.
- Dystrybutor przygotuje i prześle Ci ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.
- Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.
- Zapoznaj się z ofertą i kwotą.
- Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.
Oprogramowanie diagnostyczne IDC6
- Po uruchomieniu oprogramowania IDC6 wybierz środowisko, które posiadasz i chcesz aktualizować.
- Przejdź do zakładki “WSPARCIE”, a następnie “CENTRUM AKTYWACJI”.
- W oknie, które się pojawi wybierz zakładkę „SERVICES”.
- Aby uruchomić TEXPACK, wybierz usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).
- Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.
- Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.
- Na adres e-mail powiązany z kontem myTEXA otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.
- Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.
- Dystrybutor przygotuje i prześle ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.
- Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.
- Zapoznaj się z ofertą i kwotą.
- Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.
Serwis internetowy - My TEXA
- Zaloguj się na stronie mytexa.com. W przypadku problemów z logowaniem skontaktuj się z Call Center pod numerem 32 364 18 88.
- W zakładce TEXA APP wybierz urządzenie, dla którego chcesz aktywować usługę.
- Wybierz środowisko do aktywacji usługi TEXPACK, a następnie przejdź do zakładki SERVICES.
- Aby uruchomić TEXPACK, wybierz z listy usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).
- Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.
- Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.
- Na adres e-mail powiązany z kontem myTEXA otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.
- Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.
- Dystrybutor przygotuje i prześle ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.
- Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.
- Zapoznaj się z ofertą i kwotą.
- Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.
Co zawiera TEXPACK?
Upgrade oprogramowania z IDC5 na IDC6
➜ IDC6 posiada nowe funkcje, szybsze działanie, bardziej intuicyjne poruszanie, a co najważniejsze pełne wsparcie producenckie.
Aktualizacja oprogramowania
➜ Poszerzony zakres nowych pojazdów, systemów, funkcji kalibracji, kodowań i wielu innych możliwości.
Wsparcie techniczne Call Center na poziomie premium
➜ Kompleksowa pomoc zdalna, od prostych czynności konfiguracyjnych po pełną diagnostykę pojazdów.
Odblokowanie bramek Security Gateway
➜ Obsługa szerokiej gamy pojazdów różnych producentów, zapewniająca pełny dostęp do funkcji diagnostycznych i programowania.

Czym jest SGW (Security Gateway) i jakie marki obejmuje?
Jak działa SGW?
- Blokuje dostęp do niektórych funkcji diagnostycznych (np. kasowanie błędów, adaptacje, kodowania).
- Wymaga uwierzytelnienia użytkownika (np. poprzez konto warsztatowe i weryfikację tożsamości).
- Działa jako „bramka” między urządzeniem diagnostycznym a ECU.
Odblokowanie SGW z TEXA:
Dzięki współpracy TEXA z producentami, użytkownicy oprogramowania IDC6 mogą uzyskać pełny dostęp do diagnostyki pojazdów z SGW marek: Abarth, Alfa Romeo, Audi, Bentley, Chrysler, Cupra, Dacia, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, KIA, Lancia, Lamborghini, Mercedes, Renault, Seat, Skoda, Volkswagen.
Funkcjonalność jest dostępna bez dodatkowych kosztów i bez żadnych ograniczeń dla wszystkich specjalistów z branży napraw, którzy korzystają z oprogramowania diagnostycznego IDC6, posiadają subskrypcję TEXPACK oraz konto na portalu myTEXA. Dzięki intuicyjnej, prowadzonej procedurze, stworzenie profilu i weryfikacja tożsamości cyfrowej zajmuje zaledwie kilka minut.
Czym jest IDC6?
IDC6 to oprogramowanie diagnostyczne firmy TEXA, które służy do obsługi i diagnozowania pojazdów. Umożliwia przeprowadzenie pełnego procesu diagnostycznego – od identyfikacji pojazdu i odczytu błędów, po analizę i sugerowanie procedur naprawczych. System obsługuje nowoczesne protokoły komunikacyjne (np. CAN FD, DoIP, PassThru) i jest przystosowany do pracy z pojazdami wyposażonymi w zabezpieczenia typu Security Gateway.
IDC6 wykorzystuje elementy sztucznej inteligencji (AI), które pomagają w wyszukiwaniu informacji technicznych i prowadzeniu diagnostyki krok po kroku. Oprogramowanie jest stale aktualizowane, aby podążać za zmianami w branży motoryzacyjnej, w tym za wymaganiami producentów pojazdów dotyczącymi uwierzytelniania i obsługi chronionych funkcji. Dodatkowo oferuje dostęp do schematów elektrycznych, biuletynów technicznych, interaktywnych instrukcji oraz wielu obszernych baz danych technicznych, co wspiera warsztaty w codziennej pracy.
Zapraszamy do kontaktu

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
Dział obsługi klienta TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.