NEWS

NOWOŚĆ! – Zamów TEXPACK online

Nowa funkcjonalność

Od teraz możliwa jest aktywacja pakietu TEXPACK w formie elektronicznej, z poziomu oprogramowania diagnostycznego IDC5/6 lub serwisu internetowego MyTexa – bez konieczności podpisywania i wysyłania dokumentów papierowych.

Jak zamówić? - Instrukcja w formie video 🔧

Instrukcja aktywacji pakietu TEXAPACK na 3 sposoby 🔧

Oprogramowanie diagnostyczne IDC5
  1. Po uruchomieniu oprogramowania IDC5 wybierz opcję TEXA APP.
  2. W wyświetlonym oknie kliknij zakładkę SERVICES.
  3. Aby uruchomić TEXPACK, wybierz usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).
  4. Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.
    • Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.
    • Na adres e-mail powiązany z kontem klienta otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.
    • Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.
  5. Dystrybutor przygotuje i prześle Ci ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.
  6. Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.
  7. Zapoznaj się z ofertą i kwotą.
  8. Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.
  1. Po uruchomieniu oprogramowania IDC6 wybierz środowisko, które posiadasz i chcesz aktualizować.
  2. Przejdź do zakładki “WSPARCIE”, a następnie “CENTRUM AKTYWACJI”.
  3. W oknie, które się pojawi wybierz zakładkę „SERVICES”.
  4. Aby uruchomić TEXPACK, wybierz usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).
  5. Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.
    • Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.
    • Na adres e-mail powiązany z kontem myTEXA otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.
    • Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.
  6. Dystrybutor przygotuje i prześle ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.
  7. Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.
  8. Zapoznaj się z ofertą i kwotą.
  9. Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.
  1. Zaloguj się na stronie mytexa.com. W przypadku problemów z logowaniem skontaktuj się z Call Center pod numerem 32 364 18 88.
  2. W zakładce TEXA APP wybierz urządzenie, dla którego chcesz aktywować usługę.
  3. Wybierz środowisko do aktywacji usługi TEXPACK, a następnie przejdź do zakładki SERVICES.
  4. Aby uruchomić TEXPACK, wybierz z listy usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).
  5. Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.
    • Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.
    • Na adres e-mail powiązany z kontem myTEXA otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.
    • Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.
  6. Dystrybutor przygotuje i prześle ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.
  7. Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.
  8. Zapoznaj się z ofertą i kwotą.
  9. Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.

Co zawiera TEXPACK?

Upgrade oprogramowania z IDC5 na IDC6

➜ IDC6 posiada nowe funkcje, szybsze działanie, bardziej intuicyjne poruszanie, a co najważniejsze pełne wsparcie producenckie.

Aktualizacja oprogramowania 

➜ Poszerzony zakres nowych pojazdów, systemów, funkcji kalibracji, kodowań  i wielu innych możliwości. 

Wsparcie techniczne Call Center na poziomie premium 

➜ Kompleksowa pomoc zdalna, od prostych czynności konfiguracyjnych po pełną diagnostykę pojazdów.

Odblokowanie bramek Security Gateway 

➜ Obsługa szerokiej gamy pojazdów różnych producentów, zapewniająca pełny dostęp do funkcji diagnostycznych i programowania.

Czym jest SGW (Security Gateway) i jakie marki obejmuje?

SGW to system zabezpieczający komunikację z jednostkami sterującymi w pojeździe. Wprowadzony przez wielu producentów (np. FCA, Mercedes-Benz), ma na celu ochronę pojazdu przed nieautoryzowanym dostępem i cyberprzestępczością.

Jak działa SGW?

  • Blokuje dostęp do niektórych funkcji diagnostycznych (np. kasowanie błędów, adaptacje, kodowania).
  • Wymaga uwierzytelnienia użytkownika (np. poprzez konto warsztatowe i weryfikację tożsamości).
  • Działa jako „bramka” między urządzeniem diagnostycznym a ECU.

Odblokowanie SGW z TEXA:

Dzięki współpracy TEXA z producentami, użytkownicy oprogramowania IDC6 mogą uzyskać pełny dostęp do diagnostyki pojazdów z SGW marek:  Abarth, Alfa Romeo, Audi, Bentley, Chrysler, Cupra, Dacia, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, KIA, Lancia, Lamborghini, Mercedes, Renault, Seat, Skoda, Volkswagen.

Funkcjonalność jest dostępna bez dodatkowych kosztów i bez żadnych ograniczeń dla wszystkich specjalistów z branży napraw, którzy korzystają z oprogramowania diagnostycznego IDC6, posiadają subskrypcję TEXPACK oraz konto na portalu myTEXA. Dzięki intuicyjnej, prowadzonej procedurze, stworzenie profilu i weryfikacja tożsamości cyfrowej zajmuje zaledwie kilka minut.

Czym jest IDC6?

IDC6 to oprogramowanie diagnostyczne firmy TEXA, które służy do obsługi i diagnozowania pojazdów. Umożliwia przeprowadzenie pełnego procesu diagnostycznego – od identyfikacji pojazdu i odczytu błędów, po analizę i sugerowanie procedur naprawczych. System obsługuje nowoczesne protokoły komunikacyjne (np. CAN FD, DoIP, PassThru) i jest przystosowany do pracy z pojazdami wyposażonymi w zabezpieczenia typu Security Gateway.

IDC6 wykorzystuje elementy sztucznej inteligencji (AI), które pomagają w wyszukiwaniu informacji technicznych i prowadzeniu diagnostyki krok po kroku. Oprogramowanie jest stale aktualizowane, aby podążać za zmianami w branży motoryzacyjnej, w tym za wymaganiami producentów pojazdów dotyczącymi uwierzytelniania i obsługi chronionych funkcji. Dodatkowo oferuje dostęp do schematów elektrycznych, biuletynów technicznych, interaktywnych instrukcji oraz wielu obszernych baz danych technicznych, co wspiera warsztaty w codziennej pracy.

Zapraszamy do kontaktu

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Dział obsługi klienta TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji  od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.

UDOSTĘPNIJ: