NEWS

Procedura rejestracji w portalu myTEXA

TEXA zwraca szczególną uwagę na rozwój swoich portali oraz ich ciągłe dostosowanie do wymagań użytkowników. Chcąc zapewnić stale rosnący poziom swoich usług, opracowany został nowy proces rejestracji na portalu myTEXA.

Klienci mogą nadal samodzielnie wykonać rejestrację po wejściu na stronę www.myTEXA.com zgodnie z nową, szybką i intuicyjną procedurą. Drugą opcją jest wysłanie Klientom e-mail’a z zaproszeniem do rejestracji na portalu myTEXA dzięki nowej funkcji dostępnej na SERVICECODE.

Ponadto, posiadacze sprzętu diagnostycznego TEXA mają teraz możliwość zaproszenia swojej kadry technicznej do rejestracji na portalu myTEXA, aby zagwarantować każdemu operatorowi możliwość posiadania indywidualnego konta, które wkrótce będzie przydatne do obsługi nowych funkcji IDC5, które wymagają uwierzytelnienia w celu odblokowania zasobów diagnostycznych takich jak np. odblokowanie Secure Gateway.

Poniżej znajduje się procedura tworzenia nowego użytkownika na myTEXA.

Odtwórz wideo

Tutorial przedstawia procedurę uwierzytelnienia warsztatu/mechanika na portalu myTEXA. Uwierzytelnienie daje dostęp do pełnej diagnostyki pojazdów wyposażonych w bramki zabezpieczające Security Gateway (SGW). Obecnie oprogramowanie TEXA IDC5 CAR daje możliwość diagnostyki pojazdów z grupy VAG, FCA oraz RENAULT i DACIA

Dowiedz się więcej na temat diagnostyki pojazdów wyposażonych w bramki SGW – zadzwoń na nasze Call Center TEXA a my wytłumaczymy na czym polega uwierzytelnienie, dlaczego producenci pojazdów tego wymagają, w jakich pojazdach spotkasz takie zabezpieczenia oraz co musisz posiadać, aby uzyskać dostęp do pełnej diagnostyki takich pojazdów. 

Zadzwoń – tel. 32 364 18 88, lub 

Napisz – info.pl@texa.com

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 do 16:30.

Pozdrawiamy
Zespół Wsparcia Technicznego TEXA Poland

UDOSTĘPNIJ:

Ważna Informacja dla Naszych Klientów

Szanowni Klienci,

Uprzejmie informujemy, że z dniem 20 maja 2024 roku nastąpiła zmiana lokalizacji Magazynu oraz Serwisu TEXA Poland. Nowy adres, pod którym jesteśmy dostępni dla Państwa, to:

ul. Laryska 21, 41-404 Mysłowice

Prosimy o zwrócenie uwagi na tę zmianę przy planowaniu przyszłych wizyt lub wysyłaniu do nas przesyłek.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu 32 364 18 88

Z poważaniem, Zespół TEXA Poland