NEWS

Przejście z oprogramowania diagnostycznego IDC5 na IDC6

Informujemy że klienci posiadający oprogramowanie IDC5 (bez wykupionej subskrypcji rocznej) mogą nadal pracować na posiadanej wersji IDC5.

Jednak począwszy od dnia 20.01.2026 oprogramowanie IDC5 zostanie zablokowane dla klientów, którzy mają zainstalowane zarówno IDC5, jak i IDC6. Natomiast klienci, którzy nie zainstalowali jeszcze IDC6, a mają wykupioną subskrypcję roczną (TEXPACK/FULLPACK) mogą korzystać z IDC5 do 28 lutego 2026.

Aby ułatwić komunikację w tym zakresie, TEXA przygotowała prostą Instrukcję przejścia z IDC5 na IDC6, która ilustruje procedurę w kilku krokach.

Informujemy ponadto, że po upływie terminów blokady IDC5 wskazanych powyżej, TEXA wstrzyma wsparcie techniczne dla tej platformy.

Masz pytania?

Dział CALL CENTER TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

32 364 18 88 
callcenter.pl@texa.com

UDOSTĘPNIJ: