SZUKAJ URZĄDZENIA
ROZWIĄZANIA DLA
TYP PRODUKTU
ROZWIĄZANIE
TYP PRODUKTU
  • JEDNOSTKI WYŚWIETLAJĄCE
  • DIAGNOSTYKA
  • POMIARY
  • ANALIZA EMISJI SPALIN
  • ZDALNA DIAGNOSTYKA
  • STACJE KLIMATYZACJI
FUNKCJE
OPROGRAMOWANIE


eTRUCK

Zdalna diagnostyka dla pojazdów ciężarowych

 

 

 


eTRUCK to innowacyjne rozwiązanie, które przenosi warsztat pojazdów ciężarowych w nowy wymiar napraw. Jest to zminiaturyzowane urządzenie, które po zainstalowaniu w gnieździe diagnostycznym* pojazdu i krótkiej konfiguracji, oferuje całkowicie nowy rodzaj usług. Dzięki eTRUCK warsztat ma możliwość zdalnego i ciągłego monitorowania
stanu technicznego pojazdu, zarządzania obsługą okresową oraz wykonywania funkcji regulacji przywracających optymalne warunki korzystania z pojazdu, co jest absolutną nowością.

eTRUCK proponowany jest jako element łączący mechanika z pojazdem ciężarowym i
wzmacniający przywiązanie klienta do warsztatu zapewniającego mu stałą pomoc.

eTRUCK stanowi idealne rozwiązanie również dla kierowców i menedżerów flot, poprzez stałe dostarczanie im danych na temat stanu pojazdów oraz umożliwiając im realizację działań mających na celu redukcję kosztów oraz optymalizację wykorzystania pojazdów, dzięki aplikacji i dedykowanemu portalowi zarządzającemu.

* Gniazdo OBD lub adapter Deutsch 9 PIN dla amerykańskich pojazdów ciężarowych

 

 

 


Skontroluj tutaj aktualne pokrycie TEXA dla systemów eTRUCK.

 

 

JESTEM ZAINTERESOWANY

PREZENTACJĄ PRODUKTU I PROSZĘ O KONTAKT!

 

 

 

Zalety zastosowania eTRUCK

Dla warsztatu TEXA

poprzez Portal Warsztatu, przywiązujemy do siebie klientów dzięki profesjonalnej obsłudze, która obejmuje:

• Monitorowanie w sposób ciągły i zdalny stanu pojazdów i podejmowanie napraw na
elektronicznych systemach pojazdu, jak gdyby pojazd był obecny w warsztacie.
• Zarządzanie i planowanie obsługi okresowej oraz napraw.
• Współdzielenie kalendarza obsługi w warsztacie z kierowcą i managerem floty.
• Zarządzenie bazą klientów przy pomocy jednego oprogramowania.
• Tworzenie szczegółowych profili klientów.

 

Dla kierowcy

W trakcie użytkowania pojazdu kierowca otrzymuje poprzez aplikację APP* bardzo przydatne informacje, które umożliwiają mu:

• Odczyt danych z Tachografu w czasie rzeczywistym.
• Monitorowanie własnego stylu jazdy.
• Wypełnianie dziennej karty kierowcy pojazdu & raport usterek, zgodnie z przepisami obowiązującymi w poszczególnych krajach.
• Odczyt danych pojazdu w czasie rzeczywistym.
• Zdalny dostęp do diagnostyki pojazdu, co oznacza możliwość szybkiego rozwiązywania ewentualnych usterek, unikając konieczności zjechania do warsztatu.
• Korzystanie z kalendarza obsługi, ustalanego z warsztatem.

* Dla Android i iOS

 



   

Dla managera floty

Poprzez Portal Managera Floty, uzyskuje się możliwość:

• Kontrolowania stanu technicznego pojazdów floty.
• Asystowania pojazdom dzięki zdalnej diagnostyce i możliwości rozpoznawania i rozwiązywania potencjalnych anomalii przez warsztat, zmniejszając koszty i zwiększając efektywność.
• Monitorowania obsługi okresowej pojazdów i jej terminów.
• Współdzielenia kalendarza obsługi okresowej z warsztatem.
• Oceny stylu jazdy każdego kierowcy.
• Zdalnego pobierania danych z Tachografu.
• Zdalnego pobierania danych, bezpośrednio z ECU, Rejestratora Danych Trasy, umożliwiając szczegółową analizę wykorzystania pojazdu.

 


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać dalsze informacje na temat zastosowania eTRUCK.
KLIKNIJ TUTAJ


eTRUCK Video Tutorial

 

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

-Model: TEXA eTRUCK

-Procesor: ARM Cortex M4 (STM32F439ZIY6)

-Pamięć: SDRAM 8 MB; Flash NAND 4 GB

-Łączność: Bluetooth Classic (2.1); Bluetooth 4.0 Low Energy (Smart Ready)

-Złącze diagnostyczne: Gniazdko OBD socket ISO15031-03 dla systemów 24 V

-Obsługiwane w motoryzacji rodzaje autobusów: Urządzenia nadawczo-odbiorcze 4 HS CAN podłączone do OBD piny 3-11, 1-9, 12-13, 6-14 które można uruchamiać osobno, urządzenie nadawczo-odbiorcze 1 J1708 podłączone do pinów 12-13; urządzenie  nadawczo-odbiorcze 1 ISO9141-2, ISO14230 z ochroną przeciwprądową 60mA podłaczone do pinów 3 lub 7

-Ostrzeżenia wizualne: 1 zielono/czerwona dwukolorowa dioda LED, 1 niebieska dioda LED

-Czujnik inercyjny: Akcelerometr: 3 osie, ± 16 G F.S., Żyroskop: 3 osie, ± 2000 DPS G F.S.

-Napięcie zasilania: 12 / 24 Vdc

-Pobór mocy: Tryb normalny: 60 / 120 mA (12 / 24 Vdc); czuwanie: < 6 mA
-Aktywacja urządzenia: Możliwe z OBD piny 1 oraz 8 lub poprzez monitoring napięcia akumulatora

-Temperatura pracy: - 20 °C ÷ 60 °C

-Temperatura magazynowania: - 40 °C ÷ 85 °C

-Zakres częstotliwości roboczych ISM: 2400 - 2483.5 MHz

-Maksymalna moc transmisji w paśmie częstotliwości: 4 dBm

-Wilgotność względna: 10% ÷ 80% bez kondensacji

-Wymiary w [mm]:  47,8*23,4*24,4

-Waga: 15 g

-Dyrektywy: RED 2014 / 53 / EU; ROHS 2011 / 65 / EU

-Standardy produktu: EN 301 489-1 V2.1.1; EN 301 489-17 3.1.1; EN 300 328 V2.1.1
EN 62479:2010; EN 60950-1:2006 / A11+A1+A12+AC:2001+A2:2013; ISO 7637-1:2002; ISO 7637-2:2011

-Regulacje: UN / ECE R10