Odkryj Navigator NANO S
praktyczny interfejs diagnostyczny

ZAPROJEKTOWANY BY SPROSTAĆ POTRZEBOM MECHANIKÓW
Navigator nano S to interfejs diagnostyczny ostatniej generacji, który umożliwia wykonanie wszystkich operacji diagnostycznych w samochodach osobowych, dostawczych, motocyklach, quadach, skuterach i skuterach wodnych.
Navigator nano S został starannie zaprojektowany i wykonany, aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnego warsztatu. Dzięki niemu mechanicy będą mogli wykonać szybko i łatwo wszystkie testy i operacje diagnostyczne.
Ma niewielkie wymiary, jest lekki i ergonomiczny. Stworzono go z myślą o automatycznym i łatwym zastosowaniu oraz niezawodnej współpracy z wyświetlaczami nowej generacji TEXA, takimi jak AXONE Nemo, AXONE NEMO MINI.
Solidność i dbałość o szczegóły
Solidność w połączeniu z dbałością o szczegóły oraz wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych.
tak określony został cel zespołu badań i rozwoju podczas tworzenia Navigatora NANO S TEXA.
Wszystkie fazy badań i projektowania skupiły się na stworzeniu niezwykłe przyjaznego dla użytkownika interfejsu diagnostycznego, wyposażonego w liczne i innowacyjne detale techniczne.
Nowe rozwiązania konstrukcyjne zapewniły jeszcze większą niezawodność podczas podłączania i odłączania od pojazdu.
Mini latarka ledowa zainstalowana w interfejsie umożliwia oświetlenie gniazda diagnostycznego pojazdu podczas wpinania urządzenia, niezależnie od jego lokalizacji.
Kontrolki ledowe sygnalizujące stan pracy umieszczone zostały na boku skierowanym do operatora, aby ułatwić identyfikację i czytelność.
Po zakończeniu operacji diagnostycznej, Navigator NANO S nadaje sygnał dźwiękowy sygnalizując zakończenie prac i zapobiegając pozostawianiu go w pojeździe klienta.
Diagnostyka Bez Kompromisów
Navigator nano S idealnie współpracuje z jednostkami wizualizacyjnymi TEXA, które wyposażone są w wyjątkowy system operacyjny IDC4E i wszystkie zaawansowane funkcje, taki jak na przykład:
- TGS3s automatyczne skanowanie wszystkich sterowników elektronicznych dostępnych dla diagnostyki* i zainstalowanych w pojeździe.
- VIN SCAN automatyczna identyfikacja pojazdu po kodzie VIN
- “ROZWIĄZYWANE PROBLEMY” powered by Google
- … i wiele więcej IDC5
*Skanowanie TGS3s może być niedostępne w pojazdach starej generacji.
Zespół i technologia
do Twojej dyspozycji

SPECYFIKACJA TECHNICZNA
PROCESOR
CORTEX M3 STM32F103 72MHz
PAMIĘĆ
Zewnętrzna pamięć SRAM: 8 Mbit- 512 Kb x 16 bitów
Zewnętrzna pamięć flash NAND: 2 GBit na szynie 8 bit
AKUMULATOR WEWNĘTRZNY
Litowo-polimerowy, pojedyncza bateria, 3.7 V 250 mA/h
ZASILANIE ZEWNĘTRZNE
8 ÷ 16 V
POŁĄCZENIE KABLOWE
Wirtualny RS232
USB
2.0 Device
POŁĄCZENIE BEZPRZEWODOWE
Bluetooth klasy 1 (30 m)
MULTIPLEKSER ELEKTRONICZNY
dwukierunkowy, 13-kanałowy
ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE I ZASILAJĄCE
OBD
ŚRODOWISKO PRACY
Temperatura robocza: 0 ÷ 50 °C
Temperatura przechowywania: -20 ÷ 60 °C
Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% bez kondensacji
WYMIARY
51x23x100 mm
WAGA
72 g
OBSŁUGIWANE PROTOKOŁY
Kody błyskowe; K, L, (z zabezpieczeniem obiegu 60mA) ISO9141-2, ISO14230; CAN ISO 11898-2; CAN ISO 11898-3; SAE J1850 PWM i VPW
REGULACJE
Dyrektywa: 1999/5/EC
Bezpieczeństwo: EN 60950-1
Zgodność elektromagnetyczna: EN 301 489-1, EN 301 489-17
Systemy radiowe: EN 300 328-2