Navigator
TXT MULTIHUB

Najwyższy model interfejsu

Diagnostyka wielomarkowa TEXA

Na przestrzeni ostatnich lat rozpowszechnienie rozwiązań elektronicznych stosowanych w pojazdach jest niezwykle dynamiczne i osiągnęło wysoki poziom zaawansowania. Dziś, mechanik naprawiający pojazdy musi posiadać wiedzę z zakresu napraw różnych typów pojazdów, stosować kilka odmiennych protokołów diagnostycznych i wykorzystywać wiele
metod komunikacji.
W obliczu takich wymagań, TEXA opracowała TXT MULTIHUB, niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny, który łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów i sprawia, że jego zastosowanie staje się szybkie i intuicyjne w każdej sytuacji. 
 
Zaawansowane technologicznie urządzenie, bogate jest w unikalne cechy techniczne i konstrukcyjne, takie jak: możliwość obsługi 5 różnych środowisk pojazdów, obecność zintegrowanego wyświetlacza, wytrzymałą konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN, CAN FD, DoIP, Pass-Thru i wiele, wiele więcej.

GO EASIER. GO MULTIHUB.

Jeden interfejs, wszystkie typy pojazdów

TXT MULTIHUB to jedyne narzędzie diagnostyczne zdolne do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.
W każdej chwili zapewnia niezrównaną wydajność, która ma zapewić możliwie najlepszy przebieg napraw, przy maksymalnym zadowoleniu klienta.

Łatwość użytkowania dzięki zintegrowanemu wyświetlaczowi

TXT MULTIHUB jest wyposażony w zintegrowany wyświetlacz, który zapewnia dostęp do najważniejszych informacji podczas czynności diagnostycznych: 
 
  • tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą
  • poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony
  • status pracy, którym może być diagnostyka standardowa, DoIP Wi-Fi, DoIP Ethernet, Pass-Thru.
Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu: podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.
 
Poziom napięcia akumulatora zawsze w zasięgu wzroku. TXT MULTIHUB wyświetla w czasie rzeczywistym, napięcie akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony. Informacja ta jest niezbędna do wykonania niektórych czynności
diagnostycznych, takich jak na przykład kodowania.

Solidny, praktyczny, poręczny wytrzymałe narzędzie doskonałe w każdych warunkach

TXT MULTIHUB posiada specjalnie wzmocnioną obudowę z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi.
Wytrzymała konstrukcja z certyfikatem ochrony IP53, zapewnia mu odporność na kurz i zachlapania wodą. 
Wojskowy standard testu upuszczenia MIL-STD 810G umożliwia mu również lepszą amortyzację wstrząsów i upadków. Wszystkie te wyjątkowe cechy pozwalają interfejsowi dać z siebie wszystko w każdych warunkach działaniaNiezwykłe wyposażenie TXT MULTIHUB sprawia, że jest to rozwiązanie najwyższej klasy, pomocne w każdej sytuacji.
 

Łączność “bez ograniczeń”

prawdziwy MULTIHUB

Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotkamy w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję.
 
Interfejs komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:

moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN i DoIP

kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400)

gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru (SAE J2534-1 i SAE J2534-2)

moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki

Wyposażony w DoIP oraz Wi-Fi

TXT MULTIHUB umożliwia łatwe przeprowadzanie diagnozy w pojazdach wyposażonych w technologię DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), nawet w sieci Wi-Fi. Standard, opracowany w celu zarządzania elektroniką w pojazdach i imponującą masą opracowanych danych diagnostycznych, wymaga korzystania z połączenia opartego na protokole IP.

Pass-Thru, bezpośredni dostęp do danych producentów​

TXT MULTIHUB jest gotowy do działania w dowolnej konfiguracji, nawet przechodząc od standardowej diagnozy do Pass-Thru w całkowicie automatyczny sposób. Jest zgodny z przepisami SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych serwisowych i diagnostycznych udostępnianych przez producentów pojazdów i niezbędnych np. do aktualizacji oprogramowania w jednostkach sterujących.

Najlepsza konfiguracja Wi-Fi

Modem lub Hotspot

TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji modem za pomocą warsztatowej sieci Wi-Fi lub, alternatywnie, za pomocą smartfona. Ta opcja zapewnia większy zasięg i szybszą wymianę danych między oprogramowaniem IDC5, a interfejsem TEXA.

W konfiguracji Hotspot natomiast, możliwe jest utworzenie bezprzewodowego połączenia „punkt-punkt” pomiędzy TXT MULTIHUB, a urządzeniem wyświetlającym. Jest to bardzo przydatna opcja, gdy w warsztacie nie ma sieci Wi-Fi, ale operacje diagnostyczne wymagają większego zasięgu i prędkości, cech, których Bluetooth nie może zagwarantować.

Linux na pokładzie interfejs gotowy na przyszłość

TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych, przyszłych funkcji. Linux poprawia również bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart: oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki oraz wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.

Prodotto da inserire all’interno del sistema per autodiagnosi dei veicoli. Verificare con il proprio rivenditore TEXA di fiducia le modalità di accesso al Nuovo Piano Industria 4.0.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA​

Procesor główny:
• Typ: iMX6 1 GHz
• RAM: 512 MByte
• Mass Storage: eMMC 8 GByte

koprocessor:
• Typ: STM32F439 168 MHz
• RAM: 2 MByte SRAM, 8 MByte SDRAM
• Flash: 2 MByte

Złącze zasilania:
PWR: 2.1 DC jack

Zasilanie: 
 
12 – 24 Vdc (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)

Pobór mocy:
1 A @12 V max

Złącze USB:
• USB: USB 2.0 host type A max 1 A out
• USB DEVICE: USB 2.0 device type B (priority connector)

Łączność Bluetooth:
 Bluetooth 5.0 (BDR/EDR/LE)

Łączność Wi-Fi: 
 WiFi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz

Pasmo robocze:
2400 ÷ 2483.5 MHz

Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej:
 
10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)

Złącza diagnostyczne:
• DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
• DoIP: RJ45 (UDP/TCP 13400)

Multiplekser elektroniczny:
dwukierunkowy, 13-kanałowy

Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: 
+PV (SAE J2534-1)

Interfejs użytkownika:
 Wyświetlacz OLED 64×128 dot

Temperatura robocza: 
 0 ÷ 50 °C

Temperatura składowania:
– 20 ÷ 60 °C

Obsługiwane protokoły:

  • Kody błyskowe
  • K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
  • CAN ISO11898-2 High Speed
  • Second ISO11898-2 CAN channel
  • CAN ISO 11898-3 LOW Speed
  • CAN SAE J2411 Single Wire
  • SAE J1850 PWM
  • SAE J1850 VPW
  • SAE J2534-1
  • SAE J1708
  • UDP/TCP ISO 13400 (DoIP)

Wilgotność robocza:
10 ÷ 80 % bez kondensacji

Wymiary [mm]:
176,1 x 175,4 x 46,8

Masa: 600 g

Poziom zabezpieczenia IP: 
IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.

Dyrektywy:
RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE

Zgodność elektromagnetyczna:
ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17

Układy radiowe:
 ETSI EN 300 328

Bezpieczeństwo elektryczne:
EN 62638-1/AC:2015
EN 62311:2008

broszury

Video

High Quality Standards by TEXA
Najwyższy model interfejsu
TXT MULTIHUB