SZUKAJ URZĄDZENIA
ROZWIĄZANIA DLA
TYP PRODUKTU
ROZWIĄZANIE
TYP PRODUKTU
  • JEDNOSTKI WYŚWIETLAJĄCE
  • DIAGNOSTYKA
  • POMIARY
  • ANALIZA EMISJI SPALIN
  • ZDALNA DIAGNOSTYKA
  • STACJE KLIMATYZACJI
  • HEADLIGHT ANALYSIS
  • DEZYNFEKCJA
FUNKCJE
OPROGRAMOWANIE


Navigator TXT MULTIHUB

Najwyższy model interfejsu

Najlepsze rozwiązanie
wszechstronny, szybki, intuicyjny w każdej sytuacji

Na przestrzeni ostatnich lat rozpowszechnienie rozwiązań elektronicznych stosowanych w pojazdach jest niezwykle dynamiczne i osiągnęło wysoki poziom zaawansowania. Dziś, mechanik naprawiający pojazdy musi posiadać wiedzę z zakresu napraw różnych typów pojazdów, stosować kilka odmiennych protokołów diagnostycznych i wykorzystywać wiele
metod komunikacji.


W obliczu takich wymagań, TEXA opracowała TXT MULTIHUB, niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny, który łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów i sprawia, że jego zastosowanie staje się szybkie i intuicyjne w każdej sytuacji.


Zaawansowane technologicznie urządzenie, bogate jest w unikalne cechy techniczne i konstrukcyjne, takie jak: możliwość obsługi 5 różnych środowisk pojazdów, obecność zintegrowanego wyświetlacza, wytrzymałą konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN FD, DoIP, Pass-Thru i wiele, wiele więcej.
 

JESTEM ZAINTERESOWANY

PREZENTACJĄ PRODUKTU I PROSZĘ O KONTAKT!

 

 

 

GO EASIER. GO MULTIHUB.

 

 

Jeden interfejs,
wszystkie typy pojazdów

TXT MULTIHUB to jedyne narzędzie diagnostyczne zdolne do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.
W każdej chwili zapewnia niezrównaną wydajność, która ma zapewić możliwie najlepszy przebieg napraw, przy maksymalnym zadowoleniu klienta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Łatwość użycia

dzięki zintegrowanemu wyświetlaczowi

TXT MULTIHUB jest wyposażony w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący
dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:
- tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą
- poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony
- status pracy, którym może być diagnostyka standardowa, DoIP Wi-Fi, DoIP Ethernet, Pass-Thru.

Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu: podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.


Poziom napięcia akumulatora zawsze w zasięgu wzroku
TXT MULTIHUB wyświetla w czasie rzeczywistym, napięcie akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony. Informacja ta jest niezbędna do wykonania niektórych czynności
diagnostycznych, takich jak na przykład kodowania.

 

 

 

 


Solidny, praktyczny, poręczny
wytrzymałe narzędzie doskonałe w każdych warunkach

TXT MULTIHUB posiada specjalnie wzmocnioną obudowę z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi.
Certyfikowany poziom ochrony IP53, zapewnia mu odporność na kurz i zachlapania wodą. Standard wojskowy testu upuszczenia MIL-STD 810G umożliwia mu również lepszą amortyzację wstrząsów i upadków. Wszystkie te wyjątkowe cechy pozwalają interfejsowi dać z siebie wszystko w każdych warunkach działania.
TXT MULTIHUB jest również bardzo poręczny i estetyczny, dzięki specjalnej wytrzymałej konstrukcji i wysokiej staranności, z jaką został zaprojektowany.

 

 

 

 

Łączność “bez ograniczeń”

prawdziwy MULTIHUB

 

 

Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotkamy w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję.
Interfejs komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:
- moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN, CAN FD i DoIP
- kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400)
- moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki
- gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru (SAE J2534-1 i SAE J2534-2).

 

 

CAN FD, do transmisji danych o dużej pojemności

Protokół CAN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej, pakietów danych nawet o dużej pojemności.
Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.


Zintegrowany DoIP, również bezprzewodowy

TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), nawet po Wi-Fi.
Ten standard, opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.


Pass-Thru bezpośredni dostęp do danych producentów

Jak już wspomniano, TXT MULTIHUB jest zawsze gotowy do pracy w dowolnej konfiguracji. Może przejść ze standardowej diagnostyki na Pass-Thru w sposób całkowicie automatyczny. Spełnia wymagania norm SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych diagnostycznych i serwisowych udostępnianych przez producentów pojazdów, niezbędnych na przykład do aktualizacji oprogramowania jednego lub wielu sterowników.

 

 

Najlepsza konfiguracja Wi-Fi
Modem lub Hotspot


TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji modem za pomocą warsztatowej sieci Wi-Fi lub, alternatywnie, za pomocą smartfona. Ta opcja zapewnia większy zasięg i szybszą wymianę danych między oprogramowaniem IDC5, a interfejsem TEXA.


W konfiguracji Hotspot natomiast, możliwe jest utworzenie bezprzewodowego połączenia „punkt-punkt” pomiędzy TXT MULTIHUB, a urządzeniem wyświetlającym. Jest to bardzo przydatna opcja, gdy w warsztacie nie ma sieci Wi-Fi, ale operacje diagnostyczne wymagają większego zasięgu i prędkości, cech, których Bluetooth nie może zagwarantować.

 

 

Linux na pokładzie
interfejs gotowy na przyszłość


TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych, przyszłych funkcji. Linux poprawia również bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart: oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki oraz wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Procesor główny:
• Typ: iMX6 1 GHz
• RAM: 512 MByte
• Mass Storage: eMMC 8 GByte

Koprocessor:
• Typ: STM32F439 168 MHz
• RAM: 2 MByte SRAM, 8 MByte SDRAM
• Flash: 2 MByte

Złącze zasilania: PWR: 2.1 DC jack

Zasilanie: 12 - 24 Vdc
(z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub
specjalne okablowanie)

Pobór mocy: 1 A @12 V max

Złącze USB:
• USB: USB 2.0 host type A max 1 A out
• USB DEVICE: USB 2.0 device type B (priority connector)

Łączność Bluetooth: Bluetooth 5.0 (BDR/EDR/LE)

Łączność Wi-Fi: WiFi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz

Pasmo robocze: 2400 ÷ 2483.5 MHz

Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz) 

Złącza diagnostyczne:
• DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
• DoIP: RJ45 (UDP/TCP 13400)

Wyłącznik elektroniczny: 2-kierunkowy, 13 niezależnych pozycji

Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: PV (SAE J2534-1)

Interfejs użytkownika: Display OLED 64x128 dot

Temperatura robocza: 0 ÷ 50 °C

Temperatura składowania: - 20 ÷ 60 °C

Obsługiwane protokoły:
• Kody błyskowe
• K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
• CAN ISO11898-2 High Speed
• Second ISO11898-2 CAN channel
• Second ISO11898-2:2016 CAN FD channel
• CAN ISO 11898-3 LOW Speed
• CAN SAE J2411 Single Wire
• SAE J1850 PWM
• SAE J1850 VPW
• SAE J2534-1
• SAE J1708
• UDP/TCP ISO 13400 (DoIP)

Wilgotność robocza: 10% ÷ 80 % bez skraplania

Wymiary [mm]: 176,1 x 175,4 x 46,8

Masa: 600 g

Poziom zabezpieczeńnia IP: IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.

Dyrektywy:
RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE

Zgodność elektromagnetyczna:
ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17

Układy radiowe: ETSI EN 300 328

Bezpieczeństwo elektryczne:
EN 62638-1/AC:2015
EN 62311:2008