Diagnostyka wielomarkowa TEXA
GO EASIER. GO MULTIHUB.
Jeden interfejs, wszystkie typy pojazdów
Łatwość użytkowania dzięki zintegrowanemu wyświetlaczowi
- tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą
- poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony
- status pracy, którym może być diagnostyka standardowa, DoIP Wi-Fi, DoIP Ethernet, Pass-Thru.
Solidny, praktyczny, poręczny wytrzymałe narzędzie doskonałe w każdych warunkach
Łączność “bez ograniczeń”
prawdziwy MULTIHUB

Wyposażony w DoIP oraz Wi-Fi
Pass-Thru, bezpośredni dostęp do danych producentów
TXT MULTIHUB jest gotowy do działania w dowolnej konfiguracji, nawet przechodząc od standardowej diagnozy do Pass-Thru w całkowicie automatyczny sposób. Jest zgodny z przepisami SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych serwisowych i diagnostycznych udostępnianych przez producentów pojazdów i niezbędnych np. do aktualizacji oprogramowania w jednostkach sterujących.
Najlepsza konfiguracja Wi-Fi
Modem lub Hotspot
TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji modem za pomocą warsztatowej sieci Wi-Fi lub, alternatywnie, za pomocą smartfona. Ta opcja zapewnia większy zasięg i szybszą wymianę danych między oprogramowaniem IDC5, a interfejsem TEXA.

W konfiguracji Hotspot natomiast, możliwe jest utworzenie bezprzewodowego połączenia „punkt-punkt” pomiędzy TXT MULTIHUB, a urządzeniem wyświetlającym. Jest to bardzo przydatna opcja, gdy w warsztacie nie ma sieci Wi-Fi, ale operacje diagnostyczne wymagają większego zasięgu i prędkości, cech, których Bluetooth nie może zagwarantować.

Linux na pokładzie interfejs gotowy na przyszłość
TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych, przyszłych funkcji. Linux poprawia również bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart: oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki oraz wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.

Prodotto da inserire all’interno del sistema per autodiagnosi dei veicoli. Verificare con il proprio rivenditore TEXA di fiducia le modalità di accesso al Nuovo Piano Industria 4.0.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Procesor główny:
• Typ: iMX6 1 GHz
• RAM: 512 MByte
• Mass Storage: eMMC 8 GByte
koprocessor:
• Typ: STM32F439 168 MHz
• RAM: 2 MByte SRAM, 8 MByte SDRAM
• Flash: 2 MByte
Złącze zasilania:
PWR: 2.1 DC jack
Zasilanie:
12 – 24 Vdc (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)
Pobór mocy:
1 A @12 V max
Złącze USB:
• USB: USB 2.0 host type A max 1 A out
• USB DEVICE: USB 2.0 device type B (priority connector)
Łączność Bluetooth:
Bluetooth 5.0 (BDR/EDR/LE)
Łączność Wi-Fi:
WiFi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz
Pasmo robocze:
2400 ÷ 2483.5 MHz
Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej:
10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)
Złącza diagnostyczne:
• DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
• DoIP: RJ45 (UDP/TCP 13400)
Multiplekser elektroniczny:
dwukierunkowy, 13-kanałowy
Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania:
+PV (SAE J2534-1)
Interfejs użytkownika:
Wyświetlacz OLED 64×128 dot
Temperatura robocza:
0 ÷ 50 °C
Temperatura składowania:
– 20 ÷ 60 °C
Obsługiwane protokoły:
- Kody błyskowe
- K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
- CAN ISO11898-2 High Speed
- Second ISO11898-2 CAN channel
- CAN ISO 11898-3 LOW Speed
- CAN SAE J2411 Single Wire
- SAE J1850 PWM
- SAE J1850 VPW
- SAE J2534-1
- SAE J1708
- UDP/TCP ISO 13400 (DoIP)
Wilgotność robocza:
10 ÷ 80 % bez kondensacji
Wymiary [mm]:
176,1 x 175,4 x 46,8
Masa: 600 g
Poziom zabezpieczenia IP:
IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.
Dyrektywy:
RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE
Zgodność elektromagnetyczna:
ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17
Układy radiowe:
ETSI EN 300 328
Bezpieczeństwo elektryczne:
EN 62638-1/AC:2015
EN 62311:2008