Pakiet TEXPACK

Bramki SGW • Aktualizacje IDC6 • Pomoc techniczna PREMIUM

Jak zamówić?

Od teraz możliwa jest aktywacja pakietu TEXPACK w formie elektronicznej, z poziomu oprogramowania diagnostycznego IDC5/6 lub serwisu internetowego MyTexa.

IDC6

Zobacz przewodnik ➜

IDC5

Zobacz przewodnik ➜

MyTEXA

Zobacz przewodnik ➜

Co to jest pakiet TEXPACK?

TEXPACK to opcjonalny, roczny abonament do oprogramowania diagnostycznego IDC6 TEXA oferujący pakiet funkcji, który jest niezbędnikiem każdego profesjonalnego warsztatu.
Możesz go zamówić i aktywować w pełni online – bezpośrednio z poziomu oprogramowania diagnostycznego IDC5, IDC6 lub poprzez portal myTEXA.

Umowa obowiązuje przez 12 miesięcy od momentu aktywacji, a w przypadku rezygnacji w trakcie trwania okresu rozliczeniowego usługa pozostaje aktywna do końca opłaconego roku. TEXPACK jest przypisany do wybranego środowiska diagnostycznego (CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE) i stanowi podstawę do utrzymania aktualności systemu.

Co zawiera pakiet TEXPACK?

Cennik pakietu TEXPACK

TEXPACK to roczny abonament przypisany do wybranego środowiska diagnostycznego: CAR, TRUCK, BIKE, OHW lub MARINE. Pakiet możesz aktywować w pełni online, a umowa obowiązuje przez 12 miesięcy od momentu uruchomienia. Masz pełną elastyczność – możesz zrezygnować w dowolnym momencie, a usługa pozostanie aktywna do końca opłaconego okresu.

Jak zamówić pakiet TEXPACK?

Pakiet TEXPACK można zamówić na trzy sposoby: bezpośrednio z poziomu oprogramowania diagnostycznego IDC6 lub IDC5, bądź przez portal myTEXA. Wybierz najwygodniejszą metodę i postępuj zgodnie z instrukcją. W razie problemów skontaktuj się z naszym CALLCENTER.

Numer telefonu – 32 364 18 88
Dział Call-Center jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30. 

Po uruchomieniu oprogramowania IDC6 wybierz środowisko, które posiadasz i chcesz aktualizować.

Przejdź do zakładki “WSPARCIE”, a następnie “CENTRUM AKTYWACJI”.

W oknie, które się pojawi wybierz zakładkę „SERVICES”.

Aby uruchomić TEXPACK, wybierz usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).

Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.

Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.

Na adres e-mail powiązany z kontem myTEXA otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.

Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.

Dystrybutor przygotuje i prześle ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.

Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.

Zapoznaj się z ofertą i kwotą.

Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.

Po uruchomieniu oprogramowania IDC5 wybierz opcję TEXA APP.

W wyświetlonym oknie kliknij zakładkę SERVICES.

Aby uruchomić TEXPACK, wybierz usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).

Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST

Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA

Na adres e-mail powiązany z kontem klienta otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.

Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.

Dystrybutor przygotuje i prześle Ci ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.

Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.

Zapoznaj się z ofertą i kwotą.

Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.

Zaloguj się na stronie mytexa.com. W przypadku problemów z logowaniem:

Skontaktuj się z Call Center pod numerem 32 364 18 88.

W zakładce TEXA APP wybierz urządzenie, dla którego chcesz aktywować usługę.

Wybierz środowisko do aktywacji usługi TEXPACK, a następnie przejdź do zakładki SERVICES.

Aby uruchomić TEXPACK, wybierz z listy usługę, którą chcesz aktywować (np. TEXPACK – CAR, TRUCK, BIKE, OHW, MARINE).

Potwierdź zgodę na komunikację z dystrybutorem, a następnie kliknij przycisk REQUEST.

Na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający wysłanie zapytania do dystrybutora TEXA.

Na adres e-mail powiązany z kontem myTEXA otrzymasz potwierdzenie przesłania zapytania.

Status usługi zmieni się na W PRZETWARZANIU.

Dystrybutor przygotuje i prześle ofertę. Otrzymasz powiadomienie e-mail o jej dostępności.

Aby zaakceptować ofertę, przejdź ponownie do zakładki SERVICES i kliknij żółte pole DO AKTYWACJI.

Zapoznaj się z ofertą i kwotą.

Kliknij przycisk AKTYWUJ, aby potwierdzić aktywację.

Security Gateway w pakiecie TEXPACK

SGW to system zabezpieczający komunikację z jednostkami sterującymi w pojeździe. Wprowadzony przez wielu producentów (np. FCA, Mercedes-Benz), ma na celu ochronę pojazdu przed nieautoryzowanym dostępem i cyberprzestępczością.

Jak działa SGW

➜ Blokuje dostęp do niektórych funkcji diagnostycznych (np. kasowanie błędów, adaptacje, kodowania).

➜ Wymaga uwierzytelnienia użytkownika (np. poprzez konto warsztatowe i weryfikację tożsamości).

➜ Działa jako „bramka” między urządzeniem diagnostycznym a ECU.

Bramki SGW dostępne w pakiecie TEXPACK - CAR (samochody osobowe i dostawcze)

Funkcjonalność jest dostępna bez dodatkowych kosztów i bez żadnych ograniczeń dla wszystkich specjalistów z branży napraw, którzy korzystają z oprogramowania diagnostycznego IDC6, posiadają subskrypcję TEXPACK oraz konto na portalu myTEXA. 

Dodatkowo płatne bramki  dla użytkowników pakietu TEXPACK - CAR (samochody osobowe i dostawcze)

Jedyną dodatkowo płatną bramką dla użtkowników środowiska CAR jest SGW dla Iveco Daily. Aby skorzystać z tej usługi należy już posiadać aktywny pakiet Texpack CAR, dodatkowo wypełnić dedykowany formularz TEXA TSA  i wykupić roczny dostęp do SGW Iveco Daily (kod usługi: AGSASGWD CAR). Ze względu na politykę producenta pojazdów, dostęp do bramek  Iveco Daily  pokrywa się z rokiem kalendarzowym i kończy zawsze 31 grudnia, niezaleznie od daty wykupienia dostępu do usługi.

Samochody dostawcze

Dodatkowo płatane w pakiecie TEXPACK - TRUCK (samochody ciężarowe i dostawcze)

Funkcja odblokowania SGW w środowisku TRUCK jest dodatkowo płatna. Obejmuje ona pojazdy marek Iveco, Volkswagen, Renault, Mercedes-Benz, Man i Peugeot. Aby zamówić funkcje odblokowywania bramek SGW, należy posiadać pakiet TEXPACK do środowiska TRUCK. 

Pełna gama pojazdów

Samochody dostawcze

Samochody dostawcze

Samochodzy dostawcze

Samochodzy dostawcze

Skontaktuj się, aby aktywować dodatkowo płatne SGW

Oferta dostępna w całej sieci dystrybucyjnej TEXA na terenie Polski.
Aby skorzystać, skontaktuj się ze swoim dystrybutorem lub z Call Center TEXA.

Dział CALL CENTER TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

32 364 18 88 
callcenter.pl@texa.com

Dlaczego warto aktualizować?

Aktualizacja oprogramowania IDC6 to gwarancja, że Twoje narzędzie diagnostyczne pozostaje na najwyższym poziomie.

Najnowsze pojazdy i dane techniczne

Zyskaj dostęp do aktualnych marek, modeli i systemów, a także schematów, procedur serwisowych i wartości referencyjnych. Twoja diagnostyka zawsze na bieżąco.

Nowe funkcje i inteligentne usprawnienia

Korzystaj z kalibracji, kodowań, adaptacji oraz funkcji opartych na sztucznej inteligencji: AI Global Search oraz AI Smart Diagnosis.

Stabilność i bezpieczeństwo

Aktualizacja to poprawione algorytmy, eliminacja błędów i optymalizacja działania, co przekłada się na pewność i komfort pracy.

Sztuczna inteligencja w IDC6

IDC6 wykorzystuje AI, aby uprościć proces diagnostyczny i uczynić go bardziej bezpośrednim. Dzięki temu warsztaty:

➜ Oszczędzają czas i minimalizują ryzyko błędów.

➜ Korzystają z funkcji AI Global Search – inteligentnego wyszukiwania informacji technicznych TEXA.

➜ Mają dostęp do AI Smart Diagnosis, które prowadzi technika krok po kroku, wskazując najbardziej prawdopodobne przyczyny awarii.

➜ Oszczędzają czas i minimalizują ryzyko błędów.

➜ Korzystają z funkcji AI Global Search – inteligentnego wyszukiwania informacji technicznych TEXA.

➜ Mają dostęp do AI Smart Diagnosis, które prowadzi technika krok po kroku, wskazując najbardziej prawdopodobne przyczyny awarii.

Technologia AI w IDC6 opiera się na ponad 30-letnim doświadczeniu TEXA i certyfikowanych źródłach, co gwarantuje wiarygodność i skuteczność diagnozy.

Moduły dodatkowe

Każdy posiadacz pakietu TEXPACK uzyskuje możliwość poszerzenia zakresu wsparcia technicznego dostarczanego przez TEXA. Dodatkowe moduły można dokupić w zależności od indywidualnych potrzeb warsztatu. Koszt modułu jest obliczany proporcjonalnie do miesięcy pozostałych do końca okresu rozliczeniowego na podstawie cen rocznych.

Baza danych w pełni zintegrowana z oprogramowaniem diagnostycznym, gwarantująca dostęp do kompletnych informacji serwisowych, w tym modułów:

Diagnostyka prowadzona

Procedury naprawcze krok po kroku – od usterki do rozwiązania problemu.

Electronics

Bezpieczniki, sterowniki, schematy elektryczne.

Smart

Biuletyny techniczne, akcje serwisowe, wzorce parametrów.

2125,00 zł/rok

Biuletyny techniczne​ TEXA

Informacje dotyczących częstych problemów i związanych z nimi procedur naprawczych, zasad działania systemu lub mechaniki, procedur szybkiego znajdowania problemu. Wszystko przez archiwizowane dokumenty na poziomie, wzbogacone o zrozumiałe obrazy lub tabele porównawcze.

425,00 zł/rok

Priorytetowa pomoc techniczna

Otrzymasz specjalny numer na infolinie pomocy technicznej, który pozwoli ci automatycznie wskoczyć na pierwsze miejsce w kolejce oczekujących na pomoc.

425,00 zł/rok

Rozwiązane problemy

Funkcja ta pozwala w szybki sposób przeszukać bazy danych TEXA i znaleźć procedury napraw usterek, już wcześniej naprawionych przez innych mechaników i zarejestrowanych przez nasze międzynarodowe ośrodki.  Otrzymasz dostęp do ogromnej bazy gotowych procedur napraw usterek zgłaszanych przez mechaników na całym świecie.

425,00 zł/rok

Skontaktuj się, aby skorzystać z promocji!

Dział CALL CENTER TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

32 364 18 88 
callcenter.pl@texa.com

Pakiet FULLPACK

Zastępuje on pakiet TEXPACK, oferując wszystkie jego korzyści oraz dodatkowe, ekskluzywne funkcje. FULLPACK można aktywować jedynie gdy nie posiada się pakietu TEXPACK.

FULLPACK

Dla posiadaczy licencji CAR LIGHT

7 870,00 zł

4 130,00 zł/rok

FULLPACK

Dla posiadaczy licencji CAR PLUS

5 750,00 zł

3 660,00zł/rok

Co dodatkowo zawiera FULLPACK?

Haynes Pro

Baza danych w pełni zintegrowana z oprogramowaniem diagnostycznym, gwarantująca dostęp do kompletnych informacji serwisowych, w tym modułów:

Diagnostyka prowadzona

Procedury naprawcze krok po kroku – od usterki do rozwiązania problemu.

Electronics

Bezpieczniki, sterowniki, schematy elektryczne.

Smart

Biuletyny techniczne, akcje serwisowe, wzorce parametrów.

Przejście z licencji CAR LIGHT na CAR PLUS

Dane regulacyjne, mechaniczne i czasy napraw.

Skontaktuj się, aby skorzystać z promocji!

Dział CALL CENTER TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

32 364 18 88 
callcenter.pl@texa.com

Promocja 3 lata w cenie 2 lat Pakietu TEXPACK

Promocja obejmuje zarówno klientów posiadających urządzenia TEXA „nowej generacji”* wspieranych przez oprogramowanie TEXA CAR, TRUCK, BIKE, OHW oraz MARINE, jak również klientów zakupujący nowe urządzenie TEXA.

10 950,00 zł

7 300,00 zł / 3 lata

Promocja dla środowiska diagnostycznego CAR

10 200,00 zł

6 800,00 zł / 3 lata​

Promocja dla środowiska diagnostycznego TRUCK

4 740,00 zł

3 160,00 zł / 3 lata​

Promocja dla środowiska diagnostycznego BIKE

6 000,00 zł

4000,00 zł / 3 lata​

Promocja dla środowiska diagnostycznego OHW

3 960,00 zł

2 640,00 zł / 3 lata​

Promocja dla środowiska diagnostycznego MARINE

Jak skorzystać z Promocji 3 za 2?

Promocja dostępna w całej sieci dystrybucyjnej TEXA.
Aby skorzystać, skontaktuj się ze swoim dystrybutorem lub z Call Center TEXA.

Dział CALL CENTER TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

32 364 18 88 
callcenter.pl@texa.com

Pakiety do nowo zakupionych urządzeń

Dołóż pakiet TEXPACK lub FULLPACK i zapłać nawet do -60%.
Promocja obowiązuje wyłącznie w momencie zakupu urządzenia i nie jest dostępna po jego zakupie.

Pakiety FULLPACK:

Ceny w promocji "Do nowo zakupionych urządzeń TEXA"

FULLPACK

Dla posiadaczy licencji CAR LIGHT

4 130,00 zł

3 320,00 zł/1-rok

FULLPACK

Dla posiadaczy licencji CAR PLUS

3 660,00zł

2 680,00 zł/1-rok

Pakiety TEXPACK:

Ceny w promocji "Do nowo zakupionych urządzeń TEXA"

TEXPACK

Dla posiadaczy licencji CAR LIGHT i PLUS

3 650,00 zł

1 490,00 zł/1-rok

TEXPACK

Dla posiadaczy licencji TRUCK

3 400,00 zł

1 360,00 zł/1-rok

TEXPACK

Dla posiadaczy licencji BIKE

1 580,00 zł

720,00 zł/1-rok

TEXPACK

Dla posiadaczy licencji OHW

2000,00 zł

800,00 zł/1-rok

TEXPACK

Dla posiadaczy licencji MARINE

1320,00 zł

720,00 zł/1-rok

Skontaktuj się, aby skorzystać z promocji!

Dział CALL CENTER TEXA Poland jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

32 364 18 88 
callcenter.pl@texa.com