KOMUNIKATY PRASOWE

ŻYCZENIA NOWOROCZNE

Szanowny Kliencie,

W tym pozytywnym duchu, dziękując za zaufanie, jakim obdarzyliście naszą firmę, życzmy Wam, Waszej rodzinie i współpracownikom wszystkiego najlepszego, a także determinacji i spokoju w nadchodzącym 2023 roku.

Jednocześnie pragniemy podziękować, że jesteś z nami i przekazać Ci tradycyjny kalendarz Milo Manara, poświęcony rewolucyjnemu AXONE Voice, nowemu flagowemu produktowi w sektorze diagnostyki, który wkracza na rynek z funkcjami sprzętowymi i programowymi nieznanymi konkurencji.

Nic dziwnego, że Manara wybrał na scenerię futurystyczny statek kosmiczny, na którym młody astronauta aktywuje urządzenie dzięki jednej z jego wielu wyjątkowych funkcji, rozpoznawaniu twarzy.

Spokój widoczny na kalendarzu jest szczególnie cennym uczuciem w tym okresie wielkiej troski. Gdy ucichła pandemia, przyszło nam się zmierzyć z wojną w Europie, wydarzeniem, które, jak sądziliśmy do tej pory, zostało zepchnięte do podręczników historii, a w konsekwencji przyniosło powszechną niepewnością, potęgowaną spekulacjami w zakresie kosztów, materiałów i usług.

Niestety dla nas, Europejczyków, dramatycznie wydłużone łańcuchy dostaw w porównaniu z przeszłością i komponenty przemierzające pół świata, zanim trafią na linię produkcyjną, sprawiły, że gospodarka stała się bardziej wrażliwa niż kiedykolwiek.

TEXA, obecnie zatrudnia prawie dziewięćset osób, podąża konsekwetnie za swoim strategicznym wyborem: projektować i produkować jak najwięcej bezpośrednio we Włoszech. Umożliwia to łagodzenie negatywnych konsekwencji obecnej sytuacji w porównaniu z wieloma konkurentami. Nie jest dlatego przypadkiem, że rok 2022 zamykamy rekordowymi obrotami dzięki wprowadzeniu na rynek nowych i innowacyjnych produktów.

Naszą wiodącą pozycję w sektorze kalibracji systemów ADAS umocnił przede wszystkim RCCS 3 Bluetooth wspierany przenośnym rozwiązaniem CCS 2 Dynamics oraz AXONE VOICE.

Oferta stacji klimatyzacji rozszerzyła funkcjonalność Touch na inne modele serii Konfort, a jednocześnie zaprezentowaliśmy miernik cząstek stałych NP01, który od razu zyskał popularność na wielu europejskich rynkach.

W najbliższych latach będziecie mogli także liczyć na TEXA w zakresie dalszego wsparcia napraw i konserwacji pojazdów elektrycznych, ponieważ jest to sektor, który od dawna intensywnie rozwijamy przy dużych nakładach  inwestycji technologicznych.

Krótko mówiąc, podobnie jak w przeszłości, w ciężkich chwilach TEXA „nie wciąga wioseł do łodzi”, ale postanawia stawić czoła trudnościom, nie rezygnując przy tym z rozmiaru realizowanych projektów czy marzeń o nowych.

Robimy to, ponieważ doskonale znamy siłę woli, pracowitość i pasję każdego z Was. Wiemy, jak bardzo chęć doskonalenia siebie i nadążania za duchem czasu jest silniejsza niż jakiekolwiek przeciwności losu czy pech.

ARCHIWUM:

UDOSTĘPNIJ:

Ważna Informacja dla Naszych Klientów

Szanowni Klienci,

Uprzejmie informujemy, że z dniem 20 maja 2024 roku nastąpiła zmiana lokalizacji Magazynu oraz Serwisu TEXA Poland. Nowy adres, pod którym jesteśmy dostępni dla Państwa, to:

ul. Laryska 21, 41-404 Mysłowice

Prosimy o zwrócenie uwagi na tę zmianę przy planowaniu przyszłych wizyt lub wysyłaniu do nas przesyłek.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu 32 364 18 88

Z poważaniem, Zespół TEXA Poland